Friday 29 September 2017

Forex Cover Kuvat


Virhe 404 - Web-sovellusta ei löydy. Sovelluksen tavoittamasi verkkosovellus ei ole käytettävissä tässä Microsoft Azure App Service - alueessa. Tämä voi johtua seuraavista syistä: 1. Web-sovelluksen omistaja on rekisteröinyt mukautetun verkkotunnuksen osoittamalla Microsoft Azure App Service - palvelun, mutta ei ole vielä määrittänyt Azurea tunnistamaan sen. Klikkaa tästä lue lisää. Kun sovelluksen omistaja haluaa käyttää mukautettua verkkotunnusta Microsoft Azure Web Apps - sovelluksella, Azure on määritettävä tunnistamaan oma verkkotunnus, jotta se voi reitittää pyynnön alueen asianmukaiselle palvelimelle. Rekisteröitymällä verkkotunnuksen verkkotunnuksen tarjoajaan ja määrittämällä DNS CNAME - tietue osoittamalla sovelluksen Azurewebsites-osoite (esimerkiksi contoso. azurewebsites), verkkosovelluksen omistajan on myös siirtyä Azure-portaaliin ja määritettävä sovellus uudelle verkkotunnukselle . Napsauta tästä, jos haluat lisätietoja verkkosovelluksen mukautettujen verkkotunnusten määrittämisestä. 2. Verkkosovelluksen omistaja on siirtänyt verkkosovelluksen toiseen alueeseen, mutta DNS-välimuisti ohjaa edelleen vanhaan IP-osoitteeseen, jota käytettiin edellisellä alueella. Klikkaa tästä lue lisää. Web-sovellusten avulla. sovellus on tallennettu datakeskukseen, joka sijaitsee alueella, jonka verkkosovelluksen omistaja on valinnut sovelluksen luomisen aikana, ja Azures-DNS-palvelin ratkaisee kyseisen sovelluskeskuksen sille valitseman verkkosovelluksen osoitteen. DNS-palvelimet vastaavat sen palvelimen nimen selvittämisestä, jonka käyttäjä yrittää päästä IP-osoitteeseen, mutta asiakkaat välimuistiot nämä tiedot voidakseen ladata sivun mahdollisimman nopeasti. Jos tämä sovellus poistettiin ja luotiin toiselle alueelle, uudella sovelluksella on erilainen IP-osoite, mutta asiakas saattaa silti säilyttää vanhan IP-osoitteen. Yritä ensin tyhjentää välimuisti asiakkaallasi tässä kuvatulla tavalla. Jos tämä ei auta, tämä johtuu todennäköisesti välimuistipalvelusta, joka suoritetaan Internet-palveluntarjoajan käyttämässä välimuotoisessa DNS-palvelimessa. Jos näin on, tämän ongelman pitäisi selvitä pian, kun DNS-välimuisti saavuttaa aikakautensa ajan. Yritä käydä sovelluksessa uudelleen noin tunnin kuluttua. Jos saat tämän virheilmoituksen edelleen, ota yhteyttä Microsoftin tukeen. Facebook Cover Photo Dos ja Donts Pre-Sized Cover Photo Templates Kun ihmiset saapuvat Facebook-sivulle, mihin luulet ensin näyttävän, saat muutaman vihjeen. Sen visuaalinen sisältö, joka istuu sivusi yläosassa. Sen mitat ovat 851 pikseliä leveä 315 pikseliä korkealla. Se vie lähes neljännes näytöstä useimmissa työpöydän selaimissa. Koska se on yksi sivusi näkyvimmistä osista, sen tärkeys, että seuraat Facebookia, kattavat valokuvan parhaat käytännöt. Haluatko käyttää Facebookia tuottamaan johdot, sulkea seuraava myyntitapahtuma tai luoda asiakasyhteisö, niin tiedät, miten kansikuvan tekeminen ja optimointi on erittäin tärkeää. Lue, mitä haluat (ja pitäisikö) tehdä kansikuvaasi. (Youll myös saada Cover Photo-malleja Twitter, LinkedIn, YouTube ja Google kansikuva mallin lataaminen) 11 parhaita käytänteitä Facebook Cover Image 1) Suhtaudu Facebooks kattavat valokuvan suuntaviivat. Näyttää siltä kuin ei-aivot, mutta Facebook-ohjeiden noudattaminen on ratkaisevaa, kun Facebook-sivuusi on ensisijaisesti olemassa. Olen erittäin suositeltavaa lukea koko sivun suuntaviivojen kautta. mutta tässä on muutamia tärkeitä asioita, jotka pitää mielessä kansikuvaasi: Kansi on julkinen. Kattaa ei voi olla harhaanjohtavia, harhaanjohtavia tai loukata kenenkään muun tekijänoikeuksia. Et voi kannustaa ihmisiä lähettämään kansiasi henkilökohtaisiin aikajaksoihisi. Jos saat kiinni, joka rikkoo edellä mainittuja ehtoja, Facebook voi ryhtyä toimiin oman sivusi suhteen. Ja vaikka Facebook ei nimenomaan sanoisi, mitä tapahtuu, jos rikkoisit heidän sivuja koskevia ohjeita, se ei todennäköisesti ole älykäs saada Facebook-sivusi, joka on otettu katukuvan rikkomukseksi, joten lue ohjeet kokonaisuudessaan ja noudata niitä. 2) Varmista, että Facebook-kansikuvan koko on oikea: 828 px laajakulma 315 px työpöydällä, 640 px laajakuva 360 px pitkällä matkapuhelimella. Et halua viettää koko ajan suunnitella kansikuvaa. vain, että se näyttää outoilta, kun lähetät sen Facebookiin. Varmista, että kansikuvat näyttävät upealta tuloksesta varmistamalla, että se optimoidaan oikeille ulottuvuuksille: 851 pikseliä leveä ja 315 pikseliä korkeampi työpöydälle, 640 pikseliä leveä 360 pikseliä korkeampi mobiililaitteille. Jos lataat kuvan pienempää kuvaa, Facebook venyttää sen oikeaan kokoon, kunhan se on vähintään 399 pikseliä leveä ja 150 pikseliä pitkä. 3) Älä välitä vanhasta 20 tekstisäännöstä, mutta yritä edelleen pysyä visuaalisena. Takaisin vuonna 2013. Facebook poisti kaikki viittaukset kuviin 20 tekstiä koskevaan sääntöön. mutta se ei tarkoita, että sinun pitäisi mennä selkeästi käyttämällä tekstiä kansikuvaasi. Edellisessä säännössä sanottiin, että vain 20 kansiasiakirjastasi voi olla tekstiä. Henkilökohtaisesti ajattelin, että se oli liian rajoittava markkinoijille, mutta sääntöjen takana oleva tunne oli hyvä. Jos aiot käyttää tekstiä kansikuvaasi, pitää se teksti ytimekäs. Valokuvasi on paljon informatiivisempaa ja mielenkiintoisempaa. 4) Pidä kuva yksinkertaisena ja tarkka pistekohta. Ajattele kansikuvaasi osana sivua, joka on taitoksen yläpuolella. Jos se häiritsee tai huono laatu, ihmiset napsauttavat todennäköisemmin sivua. Monet Facebook-katukuvan valokuvista sisältävät yksittäisen aiheen keskipisteenä. Ne käyttävät myös negatiivista valkoista (eli tyhjää tilaa) etuna, että aihe, mikä tahansa kopio siellä ja muut Facebookille ainutlaatuiset elementit (kuten CTA-painike Facebook-liiketoiminta-sivuilla) näkyvät vieläkin enemmän. 5) Älä piilota sisältöä profiilikuvan taakse. Koska Facebook-sivuilla on profiilikuvat, ei ole omaa kansikuvan osaa, joka ei tapahdu, ellet klikkaa sitä. Sivun nimi ja oikeassa alakulmassa olevat painikkeet kattavat myös valokuvan osat. Tutustu NikeWomenin alla olevaan esimerkkiin. Punainen korostettu osa on kansikuvan osia, jotka eivät ole välittömästi Facebook-fanien katseltavissa. Facebookin ohjeiden mukaan. pöytätietokoneissa profiilikuva on 16 kuvapistettä kansikuvan vasemmalta reunalta ja 176 kuvapistettä kansikuvan yläosasta. Sanotaan, että voit myös käyttää tätä piilotettua tilaa eduksi - ehkä jopa piilottaa pääsiäismunia profiilikuvan takana kilpailuun. Tavallisesti tällaisen tilan selkeyttäminen on hyvää käytäntöä. 6) Älä myöskään anna tärkeää sisältöä valokuvan pohjalle. Profiilikuva ei ole ainoa kansikuvan kuvaosi, joka on osittain piilotettu pääsivullasi. Youll myös välttää asettamasta tärkeän sisällön tai avainosia kuvasi alla olevan kuvan alareunassa, jossa sinun ja CTA-painikkeiden nimi on. Suosittelemme, että piirrät kuvitteellisen linjan noin puolivälissä profiilikuvaasi ja pidät yllä sitä tärkeämpää sisältöä (kuten tekstiä tai hashtagia). Näet, mitä tarkoitan HubSpots-kansikuvan alla, jossa weve sijoitti tekstin HubSpot-nimen yläpuolelle. 7) Suorista objektin kuvat esiin oikealle. Koska profiilikuvasi on vasemmalla, haluat lisätä tasapainon Facebook-kansikuvan suunnitteluun, kun kuvan keskipiste on oikealla. Tutustu näihin kansikuviin. Mikä näkee enemmän esteettisesti miellyttävää Oikea kohdistettua tarkennusta: Vasen kohdistettu tarkennus: ei oikeakätinen kansikuva näytä paremmalta Suurin elementit (profiilikuva, teksti ja olut) ovat tasaisesti erilleen. Samsungin kansikuvaan kiinnostuksesi menee välittömästi sivun vasemmalle puolelle, josta puuttuu täydellisesti tuotteen nimi oikeassa yläkulmassa. Tasapaino ei ole vain ratkaiseva elementti suunnittelussa. mutta se mahdollistaa myös kuvien ottamisen visuaalisesti tehokkaammaksi mobiililaitteilla. Mikä tuo minut seuraavaan kohtaan. 8) Pidä mobiilikäyttäjät mielessä. Huhtikuussa 2016 Facebook ilmoitti, että yli puolet sen käyttäjäkunnasta (54.2) käyttää sosiaalista verkostoa yksinomaan mobiililaitteista. Tämä on valtava - ja juuri sen vuoksi se on niin tärkeää pitää mobiilikäyttäjät huippuympäristössä suunnittelemalla Facebook-kansikuvaa. Mobiililaitteessa paljon suurempi osa kansikuvasta on estetty, koska profiilikuva ja sivun nimi ovat kansikuvan päällä. Katsokaa todellisia esimerkkejä. Seuraavassa tarkastellaan, mitä Adoben Facebook-sivu näyttää työpöydän selaimella verrattuna Facebookin mobiilisovellukseen. Huomaa, että kuvan sivut on katkaistu matkapuhelimella. Kun kansikuva on 851 pikseliä leveä ja 315 pikseliä korkeampi työpöydällä, siinä näkyy vain keskikoko 640 pikseliä leveä 360 pikseliä korkeampi älypuhelimissa. Tutustu tähän Facebook-ohjeasiakirjaan saadaksesi lisätietoja. Huomaa, muuten, miten Adobe-kuvassa oleva teksti leikataan oikealla puolella. Vaikka näyttää paremmalta kohdistamaan visuaaliset elementit oikein, varmista, ettet aiheuta tärkeää sisältöä niin pitkälle oikealle, että se irtoaa mobiililaitteessa. 9) Liitä kansikuvan suunnittelu muihin Facebook-sivusi osiin. Jos todella haluat saada itsellesi luvan kansikuvaasi, yritä yhdistää sen muotoilu Facebookin muiden osien kanssa. Voit tehdä profiilikuvan ja kansi valokuvan yhdestä suuresta kankaasta tai käyttää joitain design-elementtejä kiinnittämään huomiota Facebook-sivusi eri toimintoihin. Seuraavassa on muutamia ideoita siitä, mitä nämä voivat kuvata yhdentymistä. Yhdistä profiilikuva ja kansikuva. Pienellä luovuudella ja muutamilla muotoiluilla voit tehdä profiilikuvan ja kansikuvan näkyvän ikään kuin ne ovat kaksi osaa yhtä kankaasta. Katso yksi Pariisin kansikuvien hienoisesta mutta vakuuttavasta tavasta tehdä niin. Huomaa: Koska kansikuvat näkyvät eri tavoin matkapuhelimella ja työpöydällä, sinun on valittava yksi muoto, jotta voit suunnitella kansikuvan ja profiilisi yhdistelmän. Koska kuvalevyt ovat huomattavasti näkyvämpiä työpöydällä, Id ehdottaa, että etusijalle asetetaan kansikuvan ja profiilikuvan yhdistämissuunnitelma. Ota huomiota oikeanpuoleisiin painikkeisiin. Edellä mainittujen parhaiden käytäntöjen mukaisesti WeddingWire sijoittaa kaiken tärkeän tekstinsä kansikuvan oikealle puolelle - paitsi saavuttaa hyvän muotoilun esteettisen, mutta kiinnittää huomiota sivun tärkeimpiin puheluihin: Like, Follow , ja viesti. Huomaa: Vaikka saattaa tuntua hyvältä ajatukselta lisätä suunnattuja vihjeitä kuten nuolta, jotta ihmiset voivat napsauttaa CTA-painikkeita, huomaa, että nämä CTA-painikkeet eivät näy samalla tavalla mobiilisovelluksessa. Toisin sanoen, voi olla hämmentävää mobiilikäyttäjille, jos liität kansikuvan muotoilun painikkeilla. 10) Sisällytä lyhennetty linkki kansikuvan kuvaukseen, joka on linjassa sivusi CTA: n kanssa. Jos haluat käyttää kansikuvaasi sivusi CTA: n tukemiseksi, varmista, että kansikuvan kuvaukseen sisältyy myös teksti CTA ja linkki samaan tarjoukseen. Tällä tavalla, milloin ihmiset näkevät kansikuvan suoraan, he voivat käyttää latauslinkkiä. Tämä on käytäntö HubSpotsin Facebook-sivulla: Varmista, että lyhennät linkkejä ja lisäät UTM-koodit, jotta voit seurata niitä napsautuksia. Lyhentämis - ja seurantaominaisuudet ovat saatavilla HubSpot Markkinointialustassa ja työkaluissa, kuten bitly. (Jos haluat lisätietoja siitä, miten voit kirjoittaa tehokkaan koputuskuvan kopion kansikuvan kuvaukselle, lataa ilmainen e-kirjakirja napsauttamalla tätä napsauttamalla luomalla pakottavia CTA-tiedostoja.) 11) Liitä aiheeseen liittyvä viesti suoraan Facebook-kansikuvan alapuolella . Oletko koskaan kiinnittänyt viestin Facebook-sivuillesi Aikajana Pohjimmiltaan viestin ansiosta voit korostaa tyypillisen Facebook-viestiä aikajanan yläosassa seitsemän päivää. Sen merkitsee pienellä keltaisella lipulla postin oikeassa yläkulmassa, kuten Refinery29s sivulla. Kuinka tämä liittyy optimoimaan Facebook-kansikuvaasi? Jos olet viettänyt aikaa Facebook-sivun CTA: n, kansikuvan suunnitteluun ja oman sinun on myös varmistettava, että lähetät samasta asiasta suoraan sivullesi ja liitä se postitse aikajanan yläosaan. Näin voit antaa ihmisille erittäin selkeän kutsun toimia, kun he saapuvat sivusi (vaikkakin useissa eri paikoissa), mikä auttaa muuntamaan. Napsauta Facebook-viestiä: Julkaise viesti vain Facebookissa ja klikkaa viestin oikeassa yläkulmassa olevaa alaspäin osoittavaa nuolta ja valitse Pin to Top. Haluatko nähdä, miten HubSpot käyttää Facebookia Kuten Facebook-sivu täällä. Toimittajat Huom: Tämä viesti julkaistiin alun perin syyskuussa 2013, ja se on päivitetty tuoreuden, tarkkuuden ja kattavuuden mukaan. Häiriö 404 - Web-sovellusta ei löydy. Sovelluksen tavoittamasi verkkosovellus ei ole käytettävissä tässä Microsoft Azure App Service - alueessa. Tämä voi johtua seuraavista syistä: 1. Web-sovelluksen omistaja on rekisteröinyt mukautetun verkkotunnuksen osoittamalla Microsoft Azure App Service - palvelun, mutta ei ole vielä määrittänyt Azurea tunnistamaan sen. Klikkaa tästä lue lisää. Kun sovelluksen omistaja haluaa käyttää mukautettua verkkotunnusta Microsoft Azure Web Apps - sovelluksella, Azure on määritettävä tunnistamaan oma verkkotunnus, jotta se voi reitittää pyynnön alueen asianmukaiselle palvelimelle. Rekisteröitymällä verkkotunnuksen toimialueen palveluntarjoajaan ja määrittämällä DNS CNAME - tietue osoitettavaksi sovelluksen Azurewebsites-osoitteeseen (esimerkiksi contoso. azurewebsites), verkkosovelluksen omistajan on myös mentävä Azure-portaaliin ja määritettävä sovellus uudelle verkkotunnukselle . Napsauta tästä, jos haluat lisätietoja verkkosovelluksen mukautettujen verkkotunnusten määrittämisestä. 2. Verkkosovelluksen omistaja on siirtänyt verkkosovelluksen toiseen alueeseen, mutta DNS-välimuisti ohjaa edelleen vanhaan IP-osoitteeseen, jota käytettiin edellisellä alueella. Klikkaa tästä lue lisää. Web-sovellusten avulla. sovellus on tallennettu datakeskukseen, joka sijaitsee alueella, jonka verkkosovelluksen omistaja on valinnut sovelluksen luomisen aikana, ja Azuresin DNS-palvelin ratkaisee kyseisen sovelluskeskuksen sille valitseman verkkosovelluksen osoitteen. DNS-palvelimet vastaavat sen palvelimen nimen selvittämisestä, jonka käyttäjä yrittää päästä IP-osoitteeseen, mutta asiakkaat välimuistiot nämä tiedot voidakseen ladata sivun mahdollisimman nopeasti. Jos tämä sovellus poistettiin ja luotiin toiselle alueelle, uudella sovelluksella on erilainen IP-osoite, mutta asiakas saattaa silti säilyttää vanhan IP-osoitteen. Yritä ensin tyhjentää välimuisti asiakkaallasi tässä kuvatulla tavalla. Jos tämä ei auta, tämä johtuu todennäköisesti välimuistipalvelusta, joka suoritetaan Internet-palveluntarjoajan käyttämässä välimuotoisessa DNS-palvelimessa. Jos näin on, tämän ongelman pitäisi selvitä pian, kun DNS-välimuisti saavuttaa aikakautensa ajan. Yritä käydä sovelluksessa uudelleen noin tunnin kuluttua. Jos saat tämän virheilmoituksen edelleen, ota yhteyttä Microsoftin tukeen. Cover CoverDFINITION Cover Compensation transaction - toimi, jolla poistetaan velka tai velvoite. Sitä käytetään yleensä riskialttiuden yhteydessä, kuten silloin, kun sijoittaja päättää kattaa lyhyen kannan varastoon lyhyen puristuksen riskin poistamiseksi. Peitteet vähentävät tavallisesti sekä riskiä että tietyn paikan palauttamista. Termi kattaa poikkeaman kattavuudesta, joka rahoituksen maailmassa osoittaa taloudelliset tunnusluvut, jotka mittaavat yhtiön velkaantumisvarmuutta ja maksavat osingot. RAJOITTELU Kansio Yleisenä terminä kansi on useita eri konnotaatioita, mutta sen käyttäminen pääasiallisesti merkitsee riskin pienentämisen tekoa. Esimerkiksi valuuttamarkkinoilla termiinillä tarkoitetaan termiinikauppoja, jotka toteutetaan suojaustarkoituksessa, valuuttariskin vähentämiseksi.

No comments:

Post a Comment